søndag den 1. januar 2012

Godt nytår - og tak for 2011

Så blev det endelig 2012 - et år jeg har ventet på med længsel - for jeg kan nemlig ikke få rystet 2011 hurtigt nok af. Og hvorfor så det? Ja, det kan du læse om på min egen blog, hvis du er nysgerrig!:-)

Her på firmabloggen skal det handle om firmaplaner i 2012!
Der kommer en del ændringer hos Markno:
1. Vi holder op med at have faste åbningstider i lagerbutikken - det kan du læse om her!
2. Vi holder en pause med alle abonnementsordninger - du får en mail, hvis du bliver berørt!
3. Markno vil forsøge at slå igennem som grossistvirksomhed med salg af egne strikkekits!
4. Vi kommer med flere spændende typer af Markno - Go Green garner!
5. Vi vil videreudvikle konceptet med Farvelade-Match-Pakker - så følg med!
6. Sortimentet af "Andre garner" vil blive nedsat betydeligt!
7. Der kommer mange flere opskrifter i løssalg!
8. - og sikkert en hel masse mere, efterhånden som jeg finder på det!:-)

Alt dette skulle gerne give mig lidt "luft", så jeg ikke skal arbejde min. 70 timer om ugen. Min drøm er at komme ned på normal arbejdstid i 2012. Det vil mit helbred sikkert sætte pris på!:-)
Men lad os nu se, hvordan det går!!!

Godt Nytår alle sammen!:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar