søndag den 1. juli 2012

Markno kalder alle deltagere!!!

Er I med?
Jeg er blevet stædig nu - og har besluttet, at jeg ikke vil lave dette som en envejskommunikation!:-)
Noget for noget, tak!
Så hvis du vil være med på legen, må du være aktiv.
Jeg har ikke lyst til at sidde og "råbe" ud i æteren unden nogen som helst reaktion!
Jeg er ikke spor fornærmet, forudrettet, eller noget i den retning.
Det er bare ikke særligt hyggeligt at yde og yde uden nogen form for modvægt.

Er det bedre, at lave dette på Facebook?
Eller som en "hemmelig" strik-along med næste skridt direkte i din mailboks?
Eller blot som en færdig opskrift i str. 2-4 år, som du så selv kan ændre til ønsket størrelse?
Næste step kommer først, når de fleste deltagere har reageret!
Sorry - men sådan må det blive!:-)

12 kommentarer:

  1. Jeg er klar og afventer.

    Jeg synes den er fin bygget op med at man selv kan beregne sin størrelse.

    Kanalen er ligegyldig for mig.

    Min er lige her http://www.ravelry.com/projects/Janne/swing

    SvarSlet
  2. Kære Marianne
    Det vil være fint med en oskrift, hvor man selv kan ændre størrelse :-D

    SvarSlet
  3. Jeg venter også på næste del.
    Jeg har trævlet ærmet op og strikket igen på ½ nr. størrer pind, så gik det lidt bedre at ramme målene :o)

    SvarSlet
  4. Hov det var ikke meningen... Du skrev at du ville skrive videre på opskiften den 28.juni, så jeg har ventet spændt ;-) Er ikke selv kommet så langt så jeg er klar men skal nok få det indhentet...

    SvarSlet
  5. Hej Marianne

    Jeg kan godt følge din tankegang.

    Hvordan hver del kommer er for mig ligegyldig. Jeg synes det bedste er at man ikke behøver at købe noget bestemt garn for at være med.

    Det er fint man selv kan beregne. (håber jeg har regnet rigtigt)
    Men hvis man havde tænkt sig skulle bruge den til en gave kan det måske være lidt svært.

    Håber næste del snart kommer. Er en smule utålmodig.

    SvarSlet
  6. Jeg er desværre ikke kommet så langt, men regner da med at indhente det jeg er bagefter engang...Så bare fortsæt du og så ville det da også være dejlig med en færdig opskrift man selv kan regne om..hvis nu jeg ikke når helt med.;-))

    SvarSlet
  7. OK - så er det blevet besluttet at flytte denne strik-along over på Facebook.
    Flere har nemlig skrevet, at de er smadderfrustrerede over ikke at kunne kommentere her inde på bloggen.
    Det er jo ærgerligt, at det skal være skyld i min manglende lyst til at køre videre med projektet!:-)
    En strik-along er nemlig noget man er fælles om - ikke blot noget, man får serveret.
    Som sagt - vi flytter - og så håber jeg på en reaktion og statusmelding af og til.
    Det er nemlig hyggeligt, sjovt og inspirerende for os alle!:-)

    SvarSlet
  8. Nå så prøver vi Facebook - Jeg har godt nok en profil der, men er ikke helt på hjemmebane, så håber der kommer et link direkte dertil. Nu glæder jeg mig også til næste del, det er jo Tour de France tid og her er det virkelig en opfordring til at stikke. Jeg plejer altid at have en "Tour de Knit" med mig selv, i at se hvor meget baby/børnetøj jeg kan få nørklet under løbet :o)

    SvarSlet
  9. Herligt med lidt Tour strik Christel - det vil jeg også have tid til at gøre!:-)

    Du finder vores Facebook side her: www.facebook.com/markno.go.green
    Velkommen derover alle sammen.
    Men jeg får nok først tid til at lægge Strik-alongen over i morgen.
    Vi er ved at gøre klar til gruppebesøg i butikken!

    SvarSlet
  10. Hej igen
    Synes det er ærgeligt at strik-along flytter... en strikke opskrift jeg skal strikke efter, vil jeg printe ud. Men desværre har jeg ikke så gode erfaringer med at skrive ud fra facebook. Nu må vi se... venter spændt på nyt fra dig ;-) Håber ikke du har opgivet prokejtet helt. Jeg er nu ikke så meget til tour de knit... mere til strik-til-tennis når det kan lade sig gøre ;-)

    SvarSlet
  11. majer du kan altså markere kopiere og sætte ind på fb ligesom alle andre steder, så du kan sagtens få din opskrift her.
    Marianne vi flytter på FB sidder bare og venter på næste del mens jeg bruger tid på sygehuset :-(

    SvarSlet
  12. Tak Jeanne ;-) Jeg skal nu nok finde ud af det med at kopiere og sætte ind. Det var bare nemmere bare lige at skrive blog-indlægget ud ;-) Men der er jo fordele og ulemper. Glæder mig til at følge med på FB, når jeg nu alligevel er derinde næsten dagligt ;-) Venter spændt på resten af opskrift i morgen ;-)

    SvarSlet