onsdag den 30. december 2009

År 2010 = GRØNT SPAREÅR!

Så lakker år 2009 mod enden - og jeg er ved at være klar til mine GRØNNE GRILLER!:-)
Jeg har de allerbedste intentioner om at gøre en forskel - om at gå i front og inspirere til en mere grøn livstil.
Jeg vil igennem hele år 2010 komme med GRØNNE TIPS OG SPARERÅD, der forhåbentligt vil skabe glæde og kampgejst rundt omkring i de mange hjem!!
Du vil både få tips til økologiske og bæredygtige produkter - og tips, der kan mindske forbruget, så du får penge fri til dine bevidste grønne valg (eller til det, du har gået og ønsket dig i mange år!)
Økologi og penge hører nemlig sammen. Det er nu engang sådan, at økologiske produkter i reglen er dyrere end andre tilsvarende produkter. Derfor må man træffe et valg!

Der er det, jeg har gjort på min families vegne:
Jeg VIL leve mere grønt og mere sundt fremover.
Jeg VIL sænke vores forbrug, så der bliver råd til mine valg.
Jeg VIL gøre en forskel!!!

Derfor åbner jeg i løbet af de næste uger min nye web shop med dejlige økologiske og bæredygtige produkter. Jeg har fået spundet mit helt eget garnmærke af superblødt økologisk merinould + alpaca.
Overordentligt lækkert er det.
Derudover har jeg fået masser af andre økologiske produkter på lager - og vi er i fuld gang med at lave gode modeller til hækle- og strikkekits.
Der bliver nok at glæde sig til.

Mange har rystet over mit ophørsudsalg af strømpegarner - men fortvivl ikke - der hører skam også lækre strømpegarner til mit nye sortiment - blot af den "grønne" slags!:-)

Rigtig godt nytår til alle - og velkommen tilbage den 1. januar!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar