lørdag den 5. december 2009

Så er jeg klar til at løfte en lille flig af sløret for, hvad i alverden det er, jeg har gået og tumlet med de sidste mange uger. Markno er på vej til at blive grøn og bæredygtig!!
Vi arbejder på højtryk med at lave en helt ny webshop - og få en masse spændende nye garner og produkter hjem til butikken.
Jeg ved godt, at min lille indsats ikke kan forandre verden - men princippet i at gøre NOGET tiltaler mig i den grad. Hvis alle blot gør det hver dag eller hver uge, så er vi samlet godt på vej til at skabe en bedre fremtid for vore børn og børnebørn.
Vælg gode sunde produkter, der er produceret med nænsomhed i et økologisk eller bæredygtigt miljø, stop det omfattende ressourcespild, genbrug hvad du kan og tænk kreative løsninger omkring dit forbrug.

Alt dette kommer denne nye blog til at handle om.
Du skal være hjerteligt velkommen til at følge den!:-)

1 kommentar:

  1. Det lyder meget, meget spændende :-) Hos os spiser vi økologisk - gør rent økologisk og forsøger i det hele taget at tænke økologi ind de steder vi kan. Så jeg er meget interesseret i at følge med i dit projekt :-)

    SvarSlet