tirsdag den 16. februar 2010

VINTER-OL og strikkehi!

Ja - det var jo altså meningen, at jeg ville præsentere lidt forskelligt fra min nye grønne webshop - bare sådan en gang imellem!:-)
MEN - der er VINTER-OL og jeg er nærmest gået i strikkehi!!
Det vil sige, at jeg opholder mig rigtigt mange timer foran flimmeren/husalteret med et strikketøj i hænderne!
Herligt tidsfordriv!:-)

Jeg har været myreflittig - lavet ændringer på diverse strik, der er blevet for stort, for småt, for slidt eller bare skulle være anderledes.
Rigtigt sådan noget TRÆLS arbejde - men som er SÅ DEJLIGT at komme på den anden side af!

Og så er jeg ved at designe en OL-cardigan af dette overskønne økologiske bomuldsgarn.
Meget lækkert at arbejde med!!!
Jeg bruger 6 herlige forårsfarver - en bundfarve + 5 ringe/striber i hver sin farve.
Der kommer sikkert snart et billede!:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar