onsdag den 17. marts 2010

En bæredygtig beslutning!:-)

Nu er året godt i gang - og jeg vil løfte lidt mere af sløret for, hvad mine planer er for 2010.
Det gik jo helt fint med at få omlagt vanerne og matche mit eksperiment.
Så nu har jeg fået mod på flere udfordringer!:-)

Jeg vil dele mine planer op i private - og firmamæssige.
For jeg laver nemlig regler for alt for tiden!:-)

Privat:
I hele 2010 må jeg kun købe nyt tøj, hvis det enten er:
1. 100% økologisk
2. eller i det mindste Øko-Tex mærket
3. eller det er secondhand/genbrug
4. eller det bliver lavet af materialer, jeg har på lager.
Disse regler gælder også alle gaver - til alle i familien (hvis det er tøj, altså!)

Jeg er godt i gang med købet af min flotte ruskindfrakke i sidste uge - og i dag trængte jeg til nye undertrøjer og fandt nogle fine 100% økologiske i Aldi med tynde stropper. Faktisk så pæne, at de snildt kan bruges som sommetoppe også.

Firmaplanerne kommer i næste indlæg - så vend tilbage, hvis du er nysgerrig!:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar