mandag den 15. marts 2010

Skønt grønt genbrug!:-)

Jeg har i næsten 100 år ledt med lys og lygte efter en grøn skindfrakke.
Eller i hvert tilfælde siden den, min mand købte til mig i Polen i 80'erne, blev slidt op!:-)
Men ikke tale om, jeg har kunnet støve ét eneste eksemplar op nogen steder over hovedet.
Jeg var endda begyndt at overveje at få en syet efter mål.
Men nej - det var altså for dyrt!!

Som et sidste desperat forsøg tænkte jeg, at jeg da kunne kigge efter en i Canada, når vi kommer derover.
Derfor googlede jeg efter "green leather coat" forleden - sådan bare lige for at afsøge markedet.
Og så fandt jeg denne fantastiske side med vintage herligheder!!!

Og der var den jo:

Lige den, jeg havde drømt om - i den helt rigtige farve.
Men turde jeg nu købe den? Det var jo secondhand - og hvad med størrelsen?
Jeg sprang ud i dette - bestilte, betalte, krydsede fingre - og ventede på posten.
3 dage - så var den her - i allerfineste stand - præcist som de havde skrevet til mig.
OG den passer perfekt!:-)
Nu er jeg den lykkelige ejer af en næsten ny grøn skindjakke til 1/4 pris - og det endda incl. forsendelsen fra London.
Det er ikke sidste gang, jeg handler hos Rokit.
Superhurtig levering - fineste stand - stor glæde!:-)

1 kommentar: