søndag den 7. november 2010

Hæklemystery - lektion 5

Ja - ja, nu kommer den næste lektion.
Der er vist en enkel utålmodig deltager, der er kommet så langt!:-)

Grunden til, at jeg ville have Jer til at stoppe op her - og ikke hækle helt ud i spidsen - var, at jeg ville have Jer til at lave et kontrolmål for at se, om de to sider er lige store:

Jeg har nemlig haft lidt problemer med mit arbejde - det har givet en del tællearbejde undervejs!:-)
Det er ikke en god idé at følge med i et eller andet i fjernsynet samtidigt med, at man skal hækle ud og ind!!!
Men nu er den der - og vi kan komme videre til lektion 5:

Du skal nu spejlvende lektion 2 og lektion 1 - blive ved med at tage ind på hver anden række, indtil du har 1 maske tilbage. LUK IKKE AF!!
Vi er slet ikke færdige - så afvent lektion 6.
Og meld gerne tilbage, hvornår I er klar til det, tak!:-)
Det er OK at melde klar pr. mail, hvis du ikke vil/kan lægge en kommentar her eller på Facebook!

Håber I hygger Jer!:-)

1 kommentar:

  1. Hej igen
    Er færdig lige om lidt og jeg det er flot lige nu men måske det kan blive flotter hvis i forætter.

    SvarSlet